GRA

Kraina Nawyków – wersja podstawowa


Kraina Nawyków pozwoli Ci w łatwy i przyjemny sposób mierzyć Twoje postępy
w rozwijaniu nawyków. 

Każdego dnia będzie Ci przypominała o Twoich zadaniach i motywowała Cię do działania. Na planszy są 4 niezależne trasy, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać na raz do 4 różnych nawyków. W każdym z nich zaprojektujesz wyzwalacz, czyli bodziec, który przypomni Ci o wykonaniu zachowania. Określisz także, jaką nagrodę przyznasz sobie za każdym razem po zrealizowaniu działania oraz za dojście do premiowanych pól.

Oto główne korzyści, które oferuje Kraina Nawyków:

tablica - gra

Aby ułatwić proces kształtowania nawyków, podzielisz go na 5-dniowe wyzwania. Pierwsze z nich będzie tak proste, jak to tylko możliwe. Dzięki czemu z łatwością zaczniesz pracę nad nawykami już w dniu otrzymania gry, a to jest absolutnie kluczowe dla odniesienia sukcesu. Każde kolejne wyzwanie będzie odrobinę trudniejsze. Aż dojdziesz do poziomu, który Cię interesuje.

Zamiast ciągle na nowo szukać motywacji do nauki (na studiach, języka obcego), motywacji do treningu (na siłowni), motywacji do pracy czy motywacji do działania – wykorzystaj z powodzeniem strategię małych kroków. Motywacja jest chimerycznym stworem, na którym ciężko jest polegać. W naturalny sposób działa jak fala – raz jesteśmy na jej szczycie, a raz na dole. Nie da się cały czas być na ‚górce motywacyjnej’ i dlatego zmiana zachowań powinna być tak zaprojektowana, by nawet w ‚dołku motywacyjnym’ mieć energię do wykonania zadania. Zgodnie z badaniami BJ Fogga, amerykańskiego profesora, który od 20 lat studiuje, co wpływa na zachowania ludzi, to prostota i łatwość działania ma decydujące znaczenie w długotrwałej zmianie, a nie motywacja, która jest najbardziej przereklamowaną rzeczą we współczesnym świecie

Kraina Nawyków działa właśnie w ten sposób, zgodnie z odkryciami wspókciuki do góryłczesnej nauki.

Zachowania, które będziesz rozwijać będą proste i bez względu na to czy Twój poziom motywacji jest wysoki, średni czy niski, zawsze będziesz w stanie je wykonać. A wyniki, które uzyskasz dzięki systematycznej pracy, bardzo pozytywnie Cię zaskoczą. Nie dziś. Nie jutro. Jednak już po tygodniu zaobserwujesz pierwsze znaczące zmiany. A to dopiero początek : – )

Koleją ciekawą możliwością, którą dostarcza Kraina Nawyków jest rzucanie WYZWAŃ. Znajdź osobę, która chce rozwinąć podobny nawyk do Twojego – biegania, jeżdżenia na rowerze czy regularnej nauki języka obcego. Określcie dzień, od którego zaczynacie swoją pracę nad nawykiem i regularnie, co kilka dni, wymieniajcie się informacjami dotyczącymi swojej pozycji na planszy. W ten sposób, wykorzystując mechanizm (g)rywalizacji, możesz zyskać dodatkową motywację do wytrwałej pracy nad nawykiem.

Jak widzisz, Kraina Nawyków mimo swojej prostoty dostarcza wielu różnorodnych korzyści.

Zadbaliśmy też o to, by gra była łatwa w obsłudze i praktyczna. Co znajdziesz w pudełku? 

ZP - gra podstawa1) kolorową planszę - dzięki niej będziesz monitorować swoje postępy w rozwijaniu nawyków na każdej z tras, poruszając się do przodu lub do tyłu.

2) instrukcję -  która dostarczy Ci praktycznych wskazówek na temat rozwijania nawyków, m.in. stopniowania trudności zachowań.

3) pionki, karteczki  i blu tacka - wszystkie elementy potrzebnych do rozpoczęcia gry.

Gra w wersji podstawowej to inwestycja jedynie 59 zł. 


Koszt przesyłki do lokalizacji w Polsce to 8 zł (Poczta Polska) lub 15 zł (Paczkomaty – możliwość płatności za pobraniem). 


Kraina Nawyków – wersja rozszerzona

Kraina Nawyków koncentruje się na działaniu: wykonywaniu zachowań, które mają stać się nawykami i na bieżąco monitorowaniu postępów. Pozwala szybko i skutecznie wprowadzić nasze pomysły na wartościowe działania w czyn. 

Co jednak jeśli zautomatyzowanie innego zachowania byłoby dla nas bardziej korzystne? Albo moglibyśmy rozwinąć nawyk szybciej, dobierając trafniejszy wyzwalacz czy nagrodę? Ten i wiele innych dylematów rozwiązuje Architekt Nawyków – pierwsze rozszerzenie do Krainy Nawyków

Składa się ono z:

ZP - gra rozsz wykładana

1. talii 12 wyzwalaczy -sprawdzonych sposobów na aktywowanie pożądanego zachowania, które ma stać się nawykiem.

2. talii 18 zachowań – które polecam do rozwinięcia jako nawyki. Jest też oczywiście możliwość zaproponowania własnych zachowań.

3. talii 6 nagród – praktycznych sposobów na docenienie swoich wysiłków i wzmocnienie procesu automatyzacji zachowań.

4. talii 24 losów – które wniosą dodatkowy dreszczyk emocji i świetnie sprawdzą się w przypadku zachowań wykonywanych wielokrotnie jednego dnia.

5. 3 kostek do gry – które ułatwią podejmowanie decyzji.

6. instrukcji – która pomoże Ci znaleźć takie zachowania, która faktycznie pomogą Ci w realizacji Twoich celów.

 

.

KN główne zdjęcie produktoweGra w wersji rozszerzonej to inwestycja 89 zł.

Koszt przesyłki do lokalizacji w Polsce to 8 zł (Poczta Polska) lub 15 zł (Paczkomaty – możliwość płatności za pobraniem). 

 


Skuteczna zmiana zachowań i osiąganie celów jeszcze nigdy nie było takie proste.Sam się o tym przekonaj i zamów Krainę Nawyków już dziś!

This site is protected by Comment SPAM Wiper.